I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, June 1, 2011

Diari Hari2 Sedih..

ASSALAMUALAIKUM..

Hye bloggie, dah lame rasenye aku tak post entri kan, luahkan ap yg aku rase, kpd smue yg bce entri aku kali ny just jadikn ikhtibar dlm idop korg okay? hope korg boleh bg skongan kat aku yg tak kuat ny, (: now i'm feel so sick,aku rase aku sgt terluke disebabkan org yg aku sayang, n sebab cinte, mmg cinte tu kdg2 membahagiakan , rase dunia tu milik kta je kan? tp kdg2 cinte tu lah yg pling mnyakitkan, rasenye lebih baik luka di tgn dr luka di hati, skrg ny aku frustrated skit. bkn skit, byk kott sebab org yg aku sayang, percaye, yg pernah berjanji dgn aku mcm2 pergi dgn org lain, alasannya sebab dah tersayang, boleh pulak kan, tp at the same time, dea still tak nak hilang aku, n dea ckp dea still sayangkan aku,

Aku lepaskan dea sbb aku dah terlalu byk mkn hati dgn dea, mmgla bagus kalau jujur, tp bnde tue saket tahu? lbih baek tak thu dr sakit mcm ny kan, tp sebenanya, hati aku tak nak hilang dea, then, dea bg harapan, aku plak msih harap ade lg ruang utk aku, n mne tahu lpas ny ktaorg boleh baikkan relationship ny,, ble org tgk care dea layan aku, org still ingt yg ktaorg ny cple lg, padahal aku je yg tahu, dea dah ade org lain, dea just akn cari aku n dtg jmpe aku ble dea sunyi, mybe sebab gf dea jauh, then ble dea hntar aku blek, msti dea menyepi, tade stu msg pon, ble aku try call, then waiting,, ohh, phamla aku, then aku msty nangis, knp aku msty nangis?? aku sndri yg plih utk tnggu dea, tp aku slalu mkn hati, ape2 gf dea mstylah special kan, tp stiap kali dea tgok aku sedih, dea msty yakinkan aku yg dea sayangkan aku, dea ckp dea btol2 sayangkan aku, semue tu palsu ke? just nak sedapkan hati aku ke sayang? tp ble aku dgr,aku dah tak rase sedih, aku rase aku msih ade harapan, sebab dea sungguh2 ckp n dea snggup buad apepon yg aku nak, tp smpai ble aku kne tnggu? bkn aku tak pena cbe buang dea dr hdup aku, tp aku tak boleh, aku tak boleh tgk dea sedih, msty aku pujok, ble aku sedih pon dea akn pujok aku, membe2 aku ade jgak nsihatkan aku, kalaulah dea SAYANGKAN kau Sue, knp dea buad kau mcm ny? aku tak pdulikn ap kwn2 aku nk ckp, aku just pkir positif, mybe blum tbe masenye dea nak setia,

Sebanyak mne pon dea lukekan hati aku, sbyk mne pon dea buad aku nangis, aku tetap sayang dea, tp knp dea tak sedar? aku rindukan dea yg dlu, yg cme ade aku sorang, yg slalu bg perhatian kt aku, yg tak pernah berhenti rindukan aku, n sggop buad ape jee utk tgk aku bahagia, tp hari demi hari, bila aku pkir, knp aku msty seksa prasaan aku, you will deserve someone better syuhada, sampai ble au prlu tnggu dea n mkn hati? sedangkan dea tak pena pkir ape yg aku rase,

Now, aku buad keputusan utk menyepi, mybe ny jln trbaek, lgpon dea dah jauh dr aku, aku rase aku tak prlu bgtahu dea yg aku nak tnggalkn dea, dea msty pham, aku tkar num hp aku, then aku block dea n gf dea dr fb aku, lpas aku buad smue tue, aku rase tenang, aku rse aku dah tak perlu mkn hati lg, just aku akn kehilangan dea,now, i have to forget him, forget all about him, i will dear, live without you,, yes, i will miss our moment, n miss u much more than u know, enough k,, tuhan sentiase bg yg TERBAIK utk kite, cume cepat atau lambat jee. berdoa is the best thing, pesanan aku kat dea, belajarlah mencintai satu orang je, tade stu prmpuan pon yg sggup kongsi kasih syg, jujur dlm satu hubungan tu lebih buad awk tenang, takdelah jd mcm ny kan, sy tak pena marahkam o benci awk k, trust me, just i need time, just leave me alone, mybe one day awk akn sedar, tp sy dah redha dgn semue ny, slamat tinggal sayang,slamat tinggal knangan, slamat tinggal cinta.




No comments:

do follow (:

selame menyayangi awak sayang (:

Daisypath Anniversary tickers