I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, May 13, 2011

TEMAN TAPI MESRA??

ASSALAMUALIKUM..





entri hari ny just want to story,, dgn adenye teman tp mesra ny,,aku taklahh sunyi,,rase kosong lahh jgak ble dea hilang,,hope korang bole jd teman tp mesra aku k?kalau prmpuan tuhh bkn namenye teman tapi mesra,,tue lebih kpd best friend forever la kann.i mean lelaki,mcm gedik kan,,nak cari teman tp mesra yg lelaki jee,tp dah name pon teman tp mesra mstilahh yg berlawanan tol takk.even aku ader teman tp mesra pon tak bermakne aku lupe kan dea yg aku sayang kan??just tue akan mngisi hari2 aku,n buad aku lupekan dea okayy? tp mcmane plakk kalau aku jatuh cinta??hmm.buad mase ny aku sangat takut,,tersangat laa takut untok jatuh cinta,tuhan,,please k,, aku da taknak rase saket untok kali kedue,,simpan2 lah air mate ny tok bnde lain.okayy?







em nak plessing teman tp mesra pon..aku tade lgi,,hehe. YG KAT ATAS TUE KOT TEMAN TP MESRA AKU. hah,,mcm hot sgtt jee..papela~







No comments:

do follow (:

selame menyayangi awak sayang (:

Daisypath Anniversary tickers