I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, June 19, 2011

aku rindu kau tetibe.




ASSALAMUALAIKUM,,

hai. hai. hai.  yelah. aku rindu kau tetibe, tak caye sudah! tp aku tahu aku kene pndam jee. now, aku da kat kluang, aku rindu dgn kngn kite smua. sumpah rindu gle. Tp nak buad mcmane, aku just boleh rindukan kau jee. Izinkan aku rindu kau ehh??  act, td aku jalan2 kat kluang, aku rindu sangat, teringat mase kita jalan2 same2, ketawe same2, nanges same2,

semua tue indah kan? tnggal kenangan jee. aku redha dengan semua ny. tak semestinya cinta tu memiliki, aku terima ape yg kau buad ny. rindu ny akan ade untok kau. tp aku tak tahu sampai bile. aku nak kau tahu, yes for sure, aku bahagia dengan kau, so jgn tanye banyak2 kali. aku hargai semuanya, tp aku tak tahu ape silap kita, semuanya dah jadi kan, IMISSYOUUMUCHMORETHANYOUKNOW. Okay stop..


No comments:

do follow (:

selame menyayangi awak sayang (:

Daisypath Anniversary tickers