I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, January 10, 2012

Everything's gonna be okayy syuhada (':

ASSALAMUALAIKUM.

Hye babe. Thanks bace ape yg aku nak luahkan ny, I need a shoulder now )':
Is anyone can understand me? Chill syuhada. Everything's gonna be okayy. Aku rse aku ny bukan pemain terbaik dalam life ny, Aku GAGAL utk semuanye, ye semuanye. Semestinya aku sedihh. Ape yg aku buad semua tak kena. Aku mmg takde mood skrg ny, Dgn org sekeliling aku lagi. Seriously aku mmg tak happy skrg, today jee da brape kali aku ngis. Tahla. Tbe2 aku rase give up nak truskan life aku hari-hari akan dtg. I know, I have to be strong, DEAR FRIENDS, NEED YOUR SUPPORT OKAYY? Mybe aku stress sebab exam ataupun sebab someone. Yang penting cukuplah aku mngalah selama ny. Aku rase silly semacam bila aku act mcm tuhh. Aku pun tak tahu knapa. Tp bukan untuk sekarang lagi. Finally, aku da mls nak fikir. Biar jelaa aku sendiri. Nangis takan selesaikan masalah. Tp tu je yg boleh buad aku rase tenang. Biala. Nasib org lain-lain. Aku just luahkan rasa aku jee kat sini sebab kat sini aku takde buddies yg boleh ade utk aku bila aku sdih. Life its complicated thing, so u have to go for it and make the best in your life.   

Written by: withlotsofloves#syuhada nazri#

No comments:

do follow (:

selame menyayangi awak sayang (:

Daisypath Anniversary tickers