I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 15, 2011

EGO ke aku???

 
Apa sebenarnya yang dinamakan EGO???
Bila kita tak luahkan perasaan, itu dinamakan EGO???
Bila kita pendam semua perasaan kita, itu dinamakan EGO???
Bila kita control perasaan supaya tidak terlalu ketara, itu dinamakan EGO???
Sebenarnya aku sendiri tak memahami definasi EGO...
Bagi aku setiap manusia mempunyai definisi EGO yg berbeza...
Aku merasakan itu hanya perasaan takut untuk dikecewakan tapi kebanyakan orang mengatakan ianya EGO...
Aku control perasaan gembira kerana takut apa yang aku harapkan tak menjadi, itu dinamakan EGO???
Aku control perasaan marah kerana tak nak ada yang terasa hati, itu dinamakan memendam perasaan???
Bukan EGO ke???

Aku tak phamm sebenanye ape dah jadi. Okayy noww aku admit. Its my fault. Tp aku tak tahu betol ke aku kne mintak maaf or sebenarnye aku tak sedar yang aku nie EGO?  Aku pon tak pasti macamane aku nak selesaikan problem aku sendiri. Tp aku mmg nak mintak maaf,, just aku tak tahu bile? aku tak pasti kau nak ke maafkan aku? ataupon kau akan benci aku, balas dendam macam kawan2 kau buad, maki hamun aku, cakap aku macam2 n bende yg tak sepatutnye, atau watevalaa.

Kadang2 aku sebenarnye TAKUT, BENGANG, TAK SELESA nak minta maaf dgn kauu. Sebab tulahh sampai sekarang aku DIAM. Aku tak mampu nak betah balik, atau nak buad pape. Aku pon dah tak tahu nak buad ape skrg sebab kau mmg da taknak tgok muke aku lagi n aku pon tak rase kau akan maafkan aku if aku mintak maaf sekalipon. Tp syuhada, WHY DON'T U GIVE A TRY? Hmm, aku takut nanty kau takan terima maaf aku dgn baikk. Tu jee. BETOL KE ape semua yang aku rse nie EGO sebenarnye??  

Pasal yang kau belanja aku tiket tu, nanty aku ganti k, Aku bukan PISAU CUKUR yg macam kawan2 kau cakap tuhh, aku pun tak mintak2, tp aku appreciate sbb kau cakap taya byar bile aku tanye harge, ade ke org yg gembira ble dgr org cakap dea macam2, Even susah macamane pun,, aku takan mintak2. Even aritu aku cakap aku takde duit, aku tak mintak pun mintak pape. Maybe kadang2 ade kelemahan aku yg kau dah salah tafsir. Aku tak rase marah pun dgn semua nie, just aku anggap nie LIFE kann. Tak semua hari hari kite bahagia. indah, gembira n full of joyness. Just aku percaye WHAT GOES AROUND, COMES AROUND. Korang buadlah ape korng suke. Tp bile one day korang kene balik ataupon korang rase susah cube lah ingt balek k? Aku just bgtahu ap yg aku rase btol and honestly aku takdela baik sangat nak advise org jea. But i will mend my own shoes. Lastly, I'm so sorry kpd berkenaan n yg lain tu tak payah la menyibuk kott. Sakit hati plakk tgokk. APE LAH NAK JADII. Nak tahu ke sape? Tak perlu mention kott. Dea paham jee. 

Thankyouu#WITHLOTSOFLOVESYUHADANAZRI#

No comments:

do follow (:

selame menyayangi awak sayang (:

Daisypath Anniversary tickers