I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 17, 2010

working,,studying,,


Assalamualaikum,,






wee~tamatnye alam persekolahan,,tak paya bangon pg agy,,taya terikat ngn peraturan asrama tuh,,haha,,malaz!sume taley,,no hp no fly,,nak jdi ape ddk kt situ kan,,now,,aku da masok alam keje plak,,penat mmg penat babe,,

tp dary tak buad ape2 n tgk adek2 aku kt uma tuh lebey baek keje,,dpt duet sndry,,papepon aku happy banget keje dgn org tsayang,,hahaha...poyos!gilos!

suke ayat ny!!taley nak jao ker??insyaallah bole lah!



keje ape???ntah??tataw,,,huhuhu..


aku nak keje ny pon,,ty dpt duet sndry,,beli pape sndry,,tayalah,,buad muke seposen kat mama right??aku dgn dea oke jee kawan??

smakin bhgie kot,,,hahhaha,,geli!

korg kater kalau dea buad hal lagi korg nak patahkan leher dea kan.kan.

aku bagi,,huhu,,tp jgn bunoh,,nak kawen ngn sape maa!!




No comments:

do follow (:

selame menyayangi awak sayang (:

Daisypath Anniversary tickers