I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, October 2, 2010

ape semua ny kawan???aku tak paham,,


dah jd lumrah hidop,,tak semua nak tgk kiter bhgie,,tak smue yg suke kite dgn org ny atau pon org tu,,tp kite msty lar sntiasa kuat n tabah hdpi smue ny,,


knape saye ckp mcm ny??

saye bru jee hdapi satu bnde yg saye mmg tak sgke jd,,n sy tk sgke kawan sy yg baek ngn sy n org2 yg sy sgt caye,,,sy tak tawu ape yg saye dah wat kt dyorg smpy dyorg wat sye cmny even sy slalu tlong dyorg,,sye bkn nk bruk2 an dyorg,,juz sy nk cter ape yg sy rase,,sgt2 terseksa ble da tawuu,,rase mcm da tknk hidop dgn skeliling yg mcm ny,,sy sgt sedey,,sy juz ley istighfar byk2 jee,,cte nye da lame daa,,cte sal taon lpaz n sy sgt salute r kt dyorg yg smpn cte ny smpy taon ny,,sye de cple ngn sorg dak ny,,seingt sy da staon da,,sy bhgie ngn dea ntrsgt la sayang,,,tp nk wat cane,,ader yg taley tgk sy dgn dea,,maybe dea rase,,saye ny,,TAK LAYAK MNCINTAI DAN DICINTAI,,sy rase walaupon sy dah pon da ader pggnty skrg,,prasaan tu mseh kuat,,n sye tak tawu npe sye rase mcmny,,pdhal sy da ader yg ckup baek n ley wat sy trsnyum,,bukn sy tk brsyukur...hmm,,sy ngaku sy takla perfect,tak cntik mcm korg,,,kawan...tp sye nk kwn2 sye tawu,,sye sgt2 syg dyorg lbih dri sorg kekasih,,sye tk sgke kwn sy yg sorg ny,,yg amat la sy syg n sy byk berkorban tok dea,,sye korban cte2 sye nk amek aliran yg sy nak sbb sye pk dea ty tkde kwn,,wlaupn sye trase aty ngn dea,,sye ttap teman dea mane je dea pegi,,tp tu semu dulu,,

ONE DAY,,ktaorg ader tusyen sej,,n KAWAN sy aceng,,nk jmpe,,sy sedar sy ade bf tp bg sy,,tu juz kawan jee,,npe korg tak g tawu sye kwn yg korg tasuke sye jmpe ngn dea,,sy ley selesaikan baek2,,npe smpai nk pisahkan sy dgn org yg sy SAYANG??besar sgt ke salah sy ny??''nilza,,,npe kaw tk gtaw aku yg kaw tasuke??''sye plek jgak npe bf sye ley tawu,,sedangkan sy tak gtaw dea pon,,n dea tawu dtail lg,,dea tawu sye pky bju pe mse tu,,rupenye,,dea dpt pic sy ngn aceng tue,,sy tawu sy salah,,tp ley bincang baek2 an sayang tp awk pilih nk dgar ckp dyprg yg awk knal kjap jee brbnding saye,,sye nk wat cane wak,,sy layak dimaki,,npe awk tk tnye sy,,awk lg cye cte2 buruk yg kawan sy wat,,sy sgt2sedeh nwat kputusan tnggalkan awk,,walaupon sy rase terseksa smpy sy da tawuu skrg pon,,sy terseksa,,sy tawu awk tak salah,,juz yg salahnye,,awak trmkn kte2 dyorg,,sy redha skrg,,yg sy tk sgke,,kwn bek sy bg no sorg bdak yg merupakan kwn sy jgak,,sy sgt caye at dea,,sy tk sgke,lpas sy clsh tue,,,ex sye n kwn sy tue,,,berkenal-kenal smpy ex sye mnx cple ngn dea,,bygkanlah sy baru taon ny,,, ape yg saye rase??sedey nyer tuhan je yg tawu,,,sye tak salahkan ex sye tue,,sbb sye tawu,rase n pcaye yg dea sgt syg kt sye,,sye tawu yg awk terluke,,n rase dimain2kan,,tp sy tak mcm tue,,npe awk cpt sgt caye???


kpd kwn sye yg dah pon mnx maap kat sye,,saye da maafkan,,walaupon saye nages sampai pengsan2,,,saye sgt tak caye,,,n smpy aty korg,,,takpela..atleast korg sedar,,n yg maseh TAK SEDAR tu,,hrap2 tuhan sedarkan kamu,n bkn sng nk maafkan org yg dah tikam belkg kiter.....msty mngmbil mase yg lamer,,tp satu ary sy akan maafkan,,,saye juz nk dea dtg mngaku n minta maaf jee kat saye.....saye tnggu ye kawan,,,,walaupon skrg sye maseh mrah sgt2,,,,tp saye ley trime lau mgaku,,ape salh sy kawan???sy maseh tertanye2,,,sy juz ley berdoa pd maha pncipta,,,

2 comments:

dian said...

awak awak..
ni saya nordiana norazlan ;)
T___T saya sgt sedih bila awak nangis2 mcm tu dulu.saya serius sgt2 takut bila khilangn kwn baik say yg anggap sy istimewa di hatinya.mcm2 saya pikir masa tu.

apa apa pun.awak jgn risau sebb saya akan sentiasa di sisi awak selagi nadi saya masih berdenyut.awak..jgn sdeh2 lagi.tkpe lah.bia je lah dye ALLAH tahu apa yg DIA buat.

sabar ye syg ku syuhada ;')

FaME LiVeLy said...

ye awak,,,kan sye dah mkin tabah ny,,sebab ader awk kat cc sye,,,syg awk sgt lar dear!insyaallah sy takan nges n wat awk rsau,,awak ny,,tgk sy sedey taw,,tape...awk pham an pe sy rase,,kte same2 ader kisah kter msing2...

sy juz nak dea minta maaf jee....

do follow (:

selame menyayangi awak sayang (:

Daisypath Anniversary tickers