I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, July 31, 2010

PESTA buah,,puasa rayer???

ni lah dak2 form2 aspura!!
ader mke2 champion tak???ni lah pengadil kiter ye!!amboi,,wahin ngn mia???aku men futsal taw carik lar yg mane??
em,,ader mke champion tak??david villa ker??ataupon thomas muller,,ahakz!dak laki kumpulan gua!dak kumpulan 2!!ny!!champion aspuri,,wahin,,sayer,,paten!!makn dlu!!tambah ENERGY!!yeah!



pesta,,pesta,pesta!!aku pegi pesta deyh!!,,tp sedey,,tade geng lar,,,geng AGK!!haa???ape tu!!papelar,,,huhuhu...dak2 kmpulan aku hebat la!!aku men futsal!!best yaww!!rabie tak abez sorak2 name saye??takot la ngek!!aku da lamer tak men futsal,,tp ktaorg kalah,,takpela,,,sajee jee bg dak form 4 menang!!hehe...pnat taw,,nseb la tak semput!!pastue,,,mkn tepung lak tu!!dak2 aspura baling!!apepon enjoy!!

No comments:

do follow (:

selame menyayangi awak sayang (:

Daisypath Anniversary tickers